Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Så där, det var mycket bättre!

Av Sofie - 6 maj 2012 10:49


Så, nu har jag laggt ut en bättre verison av Fruits Basket opening song, på engelska.

Och den här är mycket bättre, för delvis är det en bättre sångare (Ta inte illa upp)

och det är en bättre text.  

Så varsågoda och njut av den riktiga verisonen av fruits basket på engelska! <3 



Ps. Förlåt om jag lägger upp så mycket om just Fruits Basket! Ber så hemskt mycket om ursäkt! Ds.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 22 januari 2013 21:49

Dom här bilderna är från Naruto

Av Sofie - 22 januari 2013 21:48

Dom här bilderna är från Naruto

Av Sofie - 22 januari 2013 21:44

Hej i dom följande inläggen kommer jag lägga ut anime bilder :) Kram på er alla ...

Av Sofie - 2 oktober 2012 11:22

Hey guys! I have miss you! Jag ville be om ursäkt ännu en gång. Som tröst till er ska ni få tips på tre anime serier. 1. Clannad 2. Clannad After Story (season 2 av Clannad) 3. Kaichou Wa Maid Sama...

Av Sofie - 13 september 2012 17:42

Another Day In Paradise.     You'll Be In My Heart.     Can't Stop Loving You.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards