Alla inlägg under december 2011

Av Sofie - 30 december 2011 18:01

MITT TACK TILL ALLA SOM STÖTAT MIG NÄR DET VARIT JOBBIGT!


Felicia!

Du är omtänksam och bryr dig alltid om dina vänner. Du är rolig, söt och försöker alltid göra ditt bästa för att muntra upp någon! Jag vill tacka dig för att du stöttade mig när det var som jobbigast! Jag kunnde ringa till dej och prata om det var så...du var attlid där och gav mig en kram när jag kom tillbaka till skolan, och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig också!  


Jackie (Jacqueline)!

Du är rolig, snäll, stark och djup. Och jag vill berätta en sak, att när vi väntade på att dom andra skulle bli klara på toa, och vi gick till maten tillsammans, så jag kände mig värkligen trygg och säker, och jag kunde prata ut om hur jag har det hemma och på skolan...jag vill tacka dig för allt fint du sagt och gjort för mig! Jag finns om du behöver stöd ibland, och om du vill prata, så ring!                                                                                                                                                                                                                                             

Mamma (Kristina)

Du är snäll och rolig men kan också vara lite sträng men jag vet att det är för mitt bästa!Du har hjälpt till så fort jag mådde dåligt. Även om jag skickade dåliga sms som att "Jag klara inte av den här dagen, snälla komm och hämta mig!" Och jag fattar inte hur du kunde stå ut, men iallafall så är det slut med sådant nu! Jag vill tacka dig för allt stöd du gett mig! Och vill be om förlåt för allt åkande fram och tillbaka!


Anderea

Du är alltid rar, snäll och ärlig, du säger alltid vad du tycker! Tack för allt fin du gett mig! (både prisenter, och ord!) Och du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig! <333<333<333







                                                  Tack för att ni ståt ut med mig! Älskar er!!!      






























Av Sofie - 2 december 2011 15:40


Ps. Det är inte hon som skrivit låten! =D Varsågod och njut! Ds.


Av Sofie - 1 december 2011 16:49


Still Doll - Kanon Wakeshima  =D



Futatsu no kodou to akai - ON/OFF  =D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards